«

»

Sinceritatea durează puţin

15 Noiembrie 2011

logo RTV sigla nou aripa Ghita

Tot ei fac realitatea.

Acum două săptămâni remarcam sinceritatea sloganului RTV, aripa Ghiţă a trustului falimentar Realitatea Media SA. Prezentam atunci şi noua siglă sub care stătea scris, onest, „Noi facem Realitatea”.

Dându-şi probabil seama că prea multă francheţe ar putea strica imaginea studiată de vestitori ai adevărului unic, RTV şi-a schimbat motoul în „Noi dăm ştirea exactă”. Implicit, textul scris sub siglă s-a schimbat.

Păcat, chiar îi apreciam pe oamenii lui Sebastian Ghiţă pentru asumarea deschisă a rolului de constructori ai realităţilor româneşti. Povestea cu jurnaliştii în slujba interesului e rezervată celor care consumă ciocolată căutând urmele ghearelor de marmotă pe staniol.

Reamintesc acelora care nu înţeleg la ce mă refer episodul în care s-a decis cine va conduce România timp de 5 ani. E vorba de e un moment televizat despre o vizită a unui candidat, Mircea Geoană întâmplător, la spa-ul unui patron de televiziune vechi şi nou, Sorin Ovidiu Vântu. Momentul cu pricina a avut loc într-o dezbatere organizată chiar de aceia care…fac realitatea.

Tu ce părere ai?