«

»

Onest de meserie

30 Noiembrie 2011

Romania TV RTV sigla logo

Logo România TV

Realitatea lui Sebastian Ghiţă, numită iniţial RTV, continuă să îşi schimbe identitatea publică. După ce şi-a modificat sloganul în urmă cu două săptămâni, sincerul „Noi facem Realitatea” devenind comercialul „Noi dăm ştirea exactă”, televiziunea se botează România TV, într-o campanie care seamănă izbitor cu stilul Pro TV.

Până şi ziua „de naştere” e copiată, data 1 Decembrie fiind deja consacrată ca „aniversarea Pro Tv”.

Clipul de promovare, pe care îl puteţi urmări mai jos, zice aşa:

De 1 Decembrie RTV devine România TV, ca să îţi arătăm cum poţi deveni român de meserie. De ziua ta, vezi la noi ce e de făcut ca să conduci România şi să-i modelezi viitorul; să-i aperi ordinea şi să-i salvezi vieţile; să-i creezi capodoperele şi să învingi pentru ea. De ziua ta avem un post pentru tine. Dacă te simţi român de meserie, din 1 decembrie avem România TV.


Superb, înălţător. Ne luptăm cu fluturaşii în stomac şi cu furnicăturile din membre. Totuşi, cât facem noi dezinsecţia emoţională, poate le arătaţi colegilor mânaţi de Elan (fie el şi Schwartzenberg) de la cealaltă Realitate, cum e meseria de plătitor onest de datorii şi taxe. După ce suma de 75 de milioane de euro, datoria totală a insolvabilei Realitatea Media SA va fi plătită, vedem şi cum e cu capodoperele româneşti.

Hai să fim întâi oneşti de meserie, iar abia pe urmă români. Altfel, iar punem carul înaintea boilor şi ne mirăm că dă în marşarier.

Ce caută românii:

Tu ce părere ai?