«

»

Cum a fost Black Friday în România

23 Noiembrie 2012

În România, reducerile de Black Friday sunt de cinci feluri:

  1. reduceri masive. Ele sunt semnalizate prin inscripţia “stoc epuizat“;
  2. reduceri modice (sub 10%);
  3. reduceri inutile. De exemplu, “numai de Black Friday poţi achiziţiona un mouse pad la incredibilul preţ de 9 lei” (-50% faţă de valoarea din catalogul cu pernuţe de şoareci). Transportul coletului costă 20 de lei;
  4. reduceri false, aplicate unui preţ ridicat în preziua Vinerii negre;
  5. reduceri substanţiale aplicate unor produse existente în depozite, care reprezintă oportunităţi reale de cumpărare. Ele sunt practicate de comercianţii electronici ale căror promoţii sunt accesibile pe site-uri care afişează mesajul “Error 503 Service Unavailable“.

În rest, concluziile sunt similare experienţei de anul trecut: criza economică se adânceşte, iar românii (demni urmaşi al lui Ţepeş Vodă) sunt la fel de săraci şi cumpătaţi precum ni-i înfăţişează reportajele plângăcioase, difuzate imediat după ştirea cu bătaia pe fierăstraie electrice, scaune de birou, tigăi şi tricouri Ferrari cu doar 140 de lei bucata. În 2012, bieţii conaţionali au spart 45 de milioane de euro într-o singură zi numai pe electronice, echipamente IT şi electrocasnice.

1
Vote -1 Vote +1Gavozdita
2 Decembrie 2012 @ 15:56

Cumpăraţi,Cumpăraţi,Cumpăraţi!

2
+2 Vote -1 Vote +1Petre
26 Noiembrie 2013 @ 16:52

De “reduceri masive” am avut parte … :)

Tu ce părere ai?