Deşi majoritatea spoturilor publicitare TV la produse ori lanţuri farmaceutice sunt fie anoste, fie enervante, reclama la Hemoroeasy – Hemoroizi la farmacie dovedeşte că există excepţii. Scenariul videoclipului cu şi despre hemoroizi e simplu: un dialog amuzant între farmacistă şi client, bazat pe confuzia creată de pronunţia mărcii în limba română. Atunci când ingeniozitatea e combinată cu umorul de situaţie şi simţul limbii rezultă o reclamă net superioară mediei industriei româneşti de publicitate. Iată imaginile:
Hemoro Easy e un supliment alimentar din portofoliul companiei indiene Glenmark, intrată pe piaţa românească în urmă cu cinci ani.
Deşi e vorba despre un produs cu zonă de acţiune dorsală, iar simţul limbii e remarcabil, niciun angajat al trustului Intact n-a fost implicat în producerea acestui clip.
Foarte tare!
Exceptional!O reclama foarte reusita.Si protagonistii sunt haiosi.
ce agentie l-a facut? stii cumva?
@Romanita, bănuiesc că Image, dacă Glenmark nu şi-a mutat contul de comunicare în altă parte.
Geniala!
Una dintre putinele reclame in care nu uiti produsul pentru care este facuta si nu te indobitoceste. Repetitia nu e plictisitoare deloc pentru ca amuza. Bine gandita si jucata!
Ma gandesc acuma la agresiunea aia in care ti se tot repeta un lucru fara rost, sa-ti intre bine in cap, erau niste ferestre… Si mai sunt reclamele la care nu tin minte niciodata produsul, pentru ca prezentarea produsului si reclama in sine sunt doua lucruri distincte, sau cu o legatura neimportanta intre ele… Asta nu face parte din nici una dintre ele.