«

»

Bancpost e un banc sec prost. Află poanta

10 August 2013

sucursala banca Bancpost

Sediu

E una dintre acele zile de vară în care televiziunile simt nevoia să facă spectacol din faptul că e cald afară. Între blocurile gri din Bucureşti, termometrul arată cinzeci de grade la umbră, iar gropile din asfalt frig. Prin vipia amiezii se zăreşte un singur om ce calcă apăsat pe caldarâmul încins. Cu degetele încleştate pe hârtia unei facturi emise de Enel Energie Muntenia, bărbatul trage hotărât de uşa unui sediu Bancpost. Proastă alegere.

Cele douăzeci şi cinci de grade din interior îl fac să se clatine pe picioare. Mulţumeşte cerului că nu e cardiac (altfel diferenţa de temperatură l-ar fi secerat pe loc), trage aer în piept şi se îndreaptă şovăielnic spre ghişeu.

Începe aventura în labirintul Bancpost

- Bună ziua, am şi eu o factură, se adresează funcţionarei pitite în spatele mesei.

- Facturile se plătesc la aparat, îl anunţă sec domnişoara creaţă cu ochelari. Un arătător bine îngrijit însoţeşte îndemnul spre maşinăria înghiţitoare de bani din colţul încăperii.

- Ştiu, dar aparatul nu primeşte monede şi nu dă rest, suma de pe factură nu e tocmai rotundă iar eu am doar o bancnotă de 500 de lei. Aş prefera să plătesc în numerar, exact cât scrie aici.

De data asta, în privirea salariatei Bancpost se citeşte dispreţul. După ce că e un înapoiat, nefamiliarizat cu tehnologia modernă, mai e şi cărpănos pe deasupra.

- N-are nimic dacă daţi câţiva bănuţi în plus. Se păstrează pentru factura următoare, îl informează ea cu seninătate pe Client.

Nerecunoscător pentru sfatul gratuit cu privire la managementul bugetului personal, omul nostru se încăpăţânează.

factura Enel

Opţiuni?

- Pe factură scrie că Bancpost Bucureşti încasează şi numerar cu comision zero. Priviţi aici, e tabelul cu modalităţile de plată agreate de furnizorul de electricitate. Aş dori să fac plata la ghişeu, nu cred că e foarte complicat. Apoi, sunt singurul client din sucursală!

- E o factură veche, îl informează salariata Bancpost, apucând cu scârbă hârtia. S-au mai schimbat lucrurile. Daţi-mi buletinul!

- Buletinul meu? E factura curentă şi e pe numele cumnatului! Ce să faceţi cu buletinul meu? bâiguie nedumerit Clientul.

- Nu dumneavoastră plătiţi? Aşa-i regulamentul băncii! tună amploaiata.

Cheamă întăriri

Femeia se apucă să tasteze. După două-trei mişcări se opreşte brusc. Ia factura şi o cercetează cu atenţia unui arheolog care a descoperit nişte papirusuri din vremea vechilor egipteni. Se decide că sarcina o depăşeşte aşa că cere ajutorul colegei de la biroul de alături. Aceasta, o doamnă mai trecută, se apropie în silă. Îl sfredeleşte pe Client cu o uitătură urâtă peste marginea ochelarilor.

- Domnul insistă să plătească la ghişeu, se justifică prima funcţionară.

- De ce? întreabă doamna venită în ajutor, cercetând şi ea intens misterele facturii buclucaşe.

Clientul îşi repetă explicaţia de mai devreme, deşi ar fi putut foarte bine să spună că religia îi interzice să se apropie de aparatele cu ecran. Sau că are o fobie faţă de fantele din plastic. Sau că Urania i-a prezis la horoscopul de săptămâna trecută că automatele mâncătoare de bancnote de la Bancpost or să-i aducă ghinion. Nu contează DE CE doreşte el să plătească la ghişeu, important este că are dreptul. E moral, e legal, e posibil, nu îngraşă, nu stă nimeni la coadă după el. Dar lucrătoarele băncii nu dau două parale pe regulamentul Bancpost. Şi nici pe Client, că tot veni vorba.

Factura se confiscă. Captiv în bancă

Sătul de discuţii şi justificări, bărbatul se decide să-şi scurteze surghiunul.

- Dacă nu puteţi să încasaţi, nu-i cu supărare. Mă duc alături la BRD, la CEC sau vizavi, la Banca Transilvania, zice omul făcând verbal harta agenţiilor bancare din zonă.

Întinde mâna către factură. Dar funcţionara mai în vârstă i-o rechiziţionează.

- Lăsaţi acum, ne-am apucat de treabă deja. Doar că nu e uşor pentru că facturile se plătesc la roboţel, nu suntem obişnuite cu programul de calculator. Durează, aveţi răbdare.

De câţi funcţionari e nevoie ca să plăteşti o factură?

parere despre Bancpost

Agramat, dar autentic

Şi chiar că nu-i uşor. După încă vreo jumătate de minut de dezbateri în faţa monitorului, este chemată o a treia colegă. Situaţia începe să aducă a bancul cu cei trei poliţişti dintre care unul ştia să scrie, celălalt să citească, iar ultimul îi păzea pe cei doi intelectuali. Secundarul ceasului înaintează agale, iar Clientul Bancpost simte că-şi pierde răbdarea. Angajatele Bancpost s-au strâns ciorchine precum copilaşii care au decis cu toţii să ajute o bătrânică să treacă strada. Numai că bătrânica s-a răzgândit şi nu mai vrea să treacă nicio stradă. Drept pentru care mai face o încercare de a se elibera.

- Nu e prima oară când plătesc facturi, dar nu ştiam că e atât de complicat. Doamnelor, dacă nu vă pricepeţi, daţi hârtia înapoi şi m-oi duce învârtindu-mă.

De data asta e pironit de trei priviri acuzatoare.

- Trebuia să plătiţi la aparat, îi aminteşte pe un ton fatalist angajata Bancpost numărul doi. Noi v-am zis de la început!

- Aş plăti, dar aparatul e prost făcut. Nu încasează monede, nu dă rest!

- Aparatul e foarte bine făcut, iar dacă nu vă place, abonaţi-vă la Bancpost Fastbanking şi plătiţi pe Internet cât poftiţi!

Din ciclul “dacă nu-ţi place în tramvai, ia-ţi maşină mică” şi “dacă nu-ţi place la bloc, mută-te la casă”.

De la Client aveam pretenţii!

Spiritele se încing, iar situaţia devine tensionată. Clientului îi sare muştiucul.

- Se poate cu mai puţine lecţii şi cu mai multă eficienţă?

- Vă rog să nu ţipaţi la mine. Ce, eu nu v-am vorbit frumos?

- Mi-aţi vorbit mult, asta e problema. Vreau doar să vă faceţi treaba sau să-mi înapoiaţi factura, atât.

- Aveam mai multe pretenţii de la dumneavoastră, că sunteţi om în putere. Dacă eraţi pensionar …

- Atunci aveam voie să ţip?

- Nu, am spus doar că aveam pretenţii.

- Iar eu aveam pretenţii să fiu servit prompt şi amabil. Se pare că amândoi suntem dezamăgiţi.

- Eu nu înţeleg ce vă enervaţi aşa? Aţi venit cu capsa pusă.

- Da, am o zi proastă care tocmai s-a înrăutăţit de cum am păşit în unitatea Bancpost. Acum vreţi să încasaţi odată banii? Sau îmi returnaţi factura?

- Avem o vârstă aici, nu ne putem vorbi aşa. Suntem oameni! Vă rog să vă controlaţi. Durează, n-avem ce face. Suntem în România şi … trebuia să plătiţi la aparat.

- Se vede că suntem în România, doar e nevoie de trei funcţionare pentru o singură factură!

Şoc! Încă una?

femeie PCDoamnele contenesc pentru o clipă cearta căci au reuşit în sfârşit să dea de cap misterelor programului de încasare. Mândră de sine, funcţionara numărul unu cere suma.

Dar Clientul nu se lasă. Dacă-i bal, bal să fie!

- Vedeţi că mai aveţi o factură sub prima. De la Romtelecom.

De data asta femeile se uită al el ca la un alienat mintal. Sar toate cu gura să-i explice cât e de nărod.

- Facturile se încasează separat, nu asta aţi vrut? Cum să trimitem banii de la Enel Muntenia la Romtelecom sau invers?

- Păi la alte bănci facem suma şi dau toţi banii la un loc …

- Mergeţi la alte bănci atunci!

- De un sfert de oră încerc să fac asta, da’ nu m-aţi lăsat.

- Aici nu suntem la alte bănci, aici suntem la Bancpost şi asta e politica. Nu putem să încurcăm sumele.

Clientul e bătut în cap, nu înţelege tainele sistemului bancar. Se uită curios la dosul monitorului, aşteptând să ţâşnească din el un omuleţ cu şapcă inscripţionată Enel care să-şi revendice tainul. Nu ţâşneşte nimeni, aşa că bărbatul dă din umeri şi scoate hârtia de 500 RON. Evident, e nevoie de rest (că doar de la asta a pornit totul), prin urmare funcţionara numărul unu se apucă să scoată mărunţiş din sertar. Îl pune pe masa ei, dar nu-l dă Clientului. Mai are de lucru cu a doua factură. Trec alte trei minute de muncă intelectuală intensă pentru cele trei graţii de la Banca Bancpost. În final domnişoara de la ghişeu bagă la loc în sertar toţi banii pe care tocmai îi scosese şi numără un alt rest, de data asta pentru ambele facturi, cumulate. Pe Client îl buşeşte râsul.

Răzbunare cu pumnul de fier

- Ce? se indignează domnişoara.

- Păi eu am propus să îmi luaţi toţi banii odată, dar n-aţi vrut. Acum aţi scos şi aţi băgat la loc în sertar aceleaşi bancnote. E amuzant.

- Nu-i adevărat, n-am băgat şi n-am scos nimic, neagă cu înverşunare funcţionara, în timp ce trânteşte pe ghişeu un pumn de fier. În total vreo patru lei în monede de unu şi cinci bani.

- Asta-i bătaie de joc! îl apucă pandaliile pe Client. Vă răzbunaţi? Vă rog să îmi schimbaţi cu hârtii de un leu, că doar n-am dat iama în cutia milei.

- Nu pot să vă schimb. Acesta este restul dumneavoastră, poftiţi. N-am hârtii.

- Păi eu le văd colo, în sertar!

- N-am hârtii. Nu pot să vă schimb. Acesta este restul dumneavoastră, concluzionează impenetrabil domnişoara.

A vrut rest, i-au dat rest. Na, să se sature de monezi! Şi de Bancpost.

De la Bancpost la BancProst. Morala poveştii

grafic cota piata BancpostDegeaba aduni zeci de mii de fani pe Facebook, cărora la serveşti poze cu prăjituri, balonaşe, copilaşi şi dalmaţieni fericiţi că plătesc dobânda de 30% pe an la cardul cu comision de administrare anual de 100 de lei. În zadar sponsorizezi tabere de bloggeri fotografi, cărora le plăteşti mititeii şi un şezlong în Grecia acţionarului majoritar, sperând că-ţi vei plăti astfel recenziile favorabile. De pomană bagi bani in proiecte online precum “Ateliere de idei” în care te apuci să dai sfaturi de Social Media şi gestiunea imaginii mărcii pe Internet.

Degeaba. În final, Clientul Bancpost va da nas în nas cu personalul băncii, adică cu angajaţii de la ghişee. Plictisiţi, nervoşi, aferaţi, condescendenţi, agresivi, nepregătiţi, pedanţi, refractari, zeflemitori. Specializaţi în a explica de ce NU se poate rezolva o problemă oarecare. Şi atunci, dulcea amăgire construită cu bugete de marketing generoase devine doar un banc. Un Banc Prost, în care poanta e că banca încă există.

Bancpost pierde constant din cota de piaţă. Oare de ce?

Controlată de grecii de la Eurobank Ergasias, Bancpost România se află într-o accentuată şi constantă scădere a cotei de piaţă. Bancpost mai avea la finalul anului trecut o cotă de piaţă de numai 3,3%, faţă de 4,5% în 2009, 3,9% în 2010, respectiv 3,5% în 2011.

Ce caută românii:

1
-4 Vote -1 Vote +1gavozdita
10 August 2013 @ 21:51

Cam asa se intampla si prin alte tari…

2
Vote -1 Vote +1Acru
11 August 2013 @ 12:06

Bancpost în alte ţări? Ferească Sfântul! Nu există aşa ceva. Bancpost activează doar în România. E drept că grupul EFG Eurobank Ergasias are operaţiuni în alte şase ţări europene în afară de Grecia şi România.

3
+1 Vote -1 Vote +1gavozdita
12 August 2013 @ 13:24

Din pacate functionarii publici sunt peste tot la fel.Cred ca e un fel de pact nescris al oamenilor care lucreaza la ghiseu: sa fie prosti si multi!

4
+12 Vote -1 Vote +1Acru
12 August 2013 @ 16:05

@gavozdita(3), de acord în privinţa funcţionarilor publici de pretudindeni. Numai că angajaţii Bancpost de la ghişeu nu sunt funcţionari publici. Sunt salariaţi ai unei bănci private, care lucrează cu publicul. Adică, teoretic, ar trebui să atragă (nu să alunge) clienţii.
Dacă ţi-e poftă de nişte funcţionari publici veritabili, iată-i: http://acru.ro/dvbl-sector-2/

5
+2 Vote -1 Vote +1gavozdita
12 August 2013 @ 17:03

Stiu la ce te referi, dar in cazul asta nu exista nici o diferenta intre sectorul public si cel privat.Mie mi-a luat 5 ani (!) sa-mi inchid contul la BRD de ex.Oamenii astia lucreaza pe salarii fixe mici si nu pe comisioane,cred si eu nu se strofoaca sa ne rezolve problema.Plus ca o cafea e oricand mai importanta decat un client.In alta ordine de idei daca tin eu bine minte Bancpostul falimentar s-a desprins din vechiul CEC, deci metehnele mor greu.

6
+12 Vote -1 Vote +1D-Petre
12 August 2013 @ 18:34

Acum vreo 10 ani am avut o experienta nefericita tot cu Bank Prost … ceva cu eliberarea unui card si apoi la returnarea unei sume mai mari de bani. Daca initial au zis ca nu-mi pot elibera suma ceruta m-am suparat si am retras toate cele trei depozite pe care le aveam la ei. E adevarat ca am stat aproape 4 ore in banca, pe la diversi sefuleti dar le-am spus de la inceput ca nu plec de acolo fara sa lichidez toate colaborarile cu ei. In final am reusit iar acum ii ocolesc cum ocoleste dracu tamaia.

7
+7 Vote -1 Vote +1Acru
12 August 2013 @ 22:23

@gavozdita(5), aşa e, Bancpost provine din RomPostTelecom, gigantul care deţinea monopulul de stat asupra radio-telecomunicaţiilor şi serviciilor poştale. Dar asta era acum peste 20 de ani! Chiar aşa puţin să fi evoluat de atunci?

BRD e deja faimoasă pentru cerbicia cu care reţine clienţi cu forţa. La ce comisioane de administrare a conturilor curente percep, şi o zi în plus contează!

Pe de altă parte, trebuie spus că există şi bănci private care îşi respectă actualii sau potenţialii clienţi. Din Top 10 nu-mi vin în minte decât Banca Transilvania şi Alpha Bank drept exemplu pozitiv. Dar mai sunt trei-patru bănci mai mici cu care e o plăcere să lucrezi.

@D-Petre(6), bine ai venit în club! Pe zi ce trece, suntem din ce în ce mai mulţi. Salariaţii Bancpost sunt plătiţi să ne mărească numărul.

8
-4 Vote -1 Vote +1Bancpost
13 August 2013 @ 13:21

Ne pare rau pentru aceasta intamplare, speram sa fie un caz izolat. Ne puteti spune unde s-a intamplat, pentru a incerca sa prevenim astfel de situatii pe viitor?

9
Vote -1 Vote +1Acru
13 August 2013 @ 14:06

@Bancpost(8), vă spunem mai mult decât atât: FC08986. Ar trebui să fie ultra-suficientă informaţia.

10
+12 Vote -1 Vote +1Cristina
13 August 2013 @ 14:18

Ai mei au fost la un moment dat la Transilvania parca, sa mute niste bani dintr-un cont intr-altu. Gagica a scos bani dintr-un sertar, i-a numarat, a facut transferu’ virtual, dupa care a bagat banii in alt sertar :D

11
+9 Vote -1 Vote +1Acru
13 August 2013 @ 14:26

@Cristina(10), nimic nu înţelegem din complexitatea sistemului. Se numeşte transfer inter-sertar! :lol:

12
+5 Vote -1 Vote +1gavozdita
13 August 2013 @ 14:29

Cu BT a fost o placere sa lucrez!Personal Banking: you’re doing it right!

13
+8 Vote -1 Vote +1Alina
11 Septembrie 2013 @ 22:09

Din pacate lucrez ptr ei de 5 ani de zile, si lucrez in centrala.
Spre rusinea mea pot spune ca FUGITI DE BANCA asta. Deci duceti-va la ce banca vreti voi dar nu la BANCPOST.
Este cea mai proasta banca,jecmaneste omul intr-un mod barbar. Sa nu mai zica lumea ca la bancpost sunt salarii mari, e o bataie mare de joc si ptr angajati. In timp ce unii se joaca CANDY CRASH pe salarii babane, altii muncesc de nu mai pot pe niste salarii mizere…. In concluzie evitati pe cat posibil banca asta

14
+2 Vote -1 Vote +1Acru
17 Septembrie 2013 @ 18:27

@Alina(13), mulţumim pentru comentariu şi confirmarea din interior a ceea ce noi doar am intuit. Angajaţii sunt prost plătiţi, deci o mică parte din sictirul generalizat se explică.

Nu-i stranie discrepanţa dintre experienţele angajaţilor, clienţilor, partenerilor şi imaginea “lucrată” a Bancpost? PR-ul şi social-media ajută, dar nu pot face minuni dacă produsul e catastrofal.

15
Vote -1 Vote +1unoarecare
16 Decembrie 2013 @ 15:40

Dragilor,

Sa va explic putin si eventual sa corectez putin.

Am fost angajat la aceasta companie, nu tin partea pentru ca nu isi are rostul nu sunt platit de ei in aceasta secunda. Functionarul Bancar nu este un FUNCTIONAR PUBLIC, ci un angajat la privat, deci nu ii bagam in oala cu cei de la fisc, primarie, finante care sunt platiti din bani publicii.

Da este adevarat ca la orice operatiune in BANCPOST este necesar buletinul, nu am inteles niciodata de ce, dar asta e regula. Sistemul de lucru ( softul ) este facut de asa natura incat sa nu permita trecerea fara aceste date NUME – PRENUME, CNP care apar pe ordinul de incasare. Deasemenea pentru fiecare operatiune exista un tabel in care functionarul bancar va trece : tipul de moneda de ex 500 lei primit de la client, dupa se va selecta restul adica factura este de 19.90 de lei angajatul va trece 4 cupiuri a 100 lei, 1 a 50 lei, 3 a 10 lei si 1 a 10 bani.. pierdere de timp pentru ca daca ai 7 facturi stai si te dai cu capul de birou sa iti iasa in sistem efectiv cu ce ai tu in seltar.

Cat despre APS ( robotel, aparat ), este o modalitate ok, prost ca nu accepta monezi si nu da rest.

Cat despre schimbarea cupiurilor la ghiseu, acest lucru este interzis prin regulament la unele bancii insa sunt si banci care iti schimba contra unui comision cum se intampla la Banca Romaneasca.

16
Vote -1 Vote +1unoarecare
16 Decembrie 2013 @ 15:48

Alina,

Trebuia sa explici si in ce consta aceste salarii la Bancpost :

casier : maxim 1200 lei.
CSO – administrare conturi – 1500 – 1600.
Ofiter de credite – 1500 – 1700
PBA – 1700 – 2000
SBB – JURIDIC – 2500
DIR ADJUNCT 2500-3000
DIRECTOR UNITATE 4000 – 6000.

Cu mentiunea ca primele 2 categorii respectiv, casier – cso fac efectiv toata munca intr-o unitate inclusiv acordare de credite si vanzari de produse.

Ca program dragii mei 8.30 – pana da dumnezeu respectiv 19 – 20.00.

Cam de aici vine sictirul, si ca o paranteza am intalnit clientii care reprosau ca noi traim din banii de pe factura Enel:

Banca primeste 5 bani pe fiecare factura incasata, mai mult costa tushul si hartia.

Punct.

17
+5 Vote -1 Vote +1Acru
16 Decembrie 2013 @ 18:44

@unoarecare(15,16), cine i-a amestecat pe funcţionarii bancari cu cei publici?! Deşi uneori au în comun feţele sictirite cu care te întâmpină la ghişeu, diferenţele sunt majore, în special în privinţa gradului de corupţie sistemică.

Salariile mici de la Bancpost sunt un pretext facil pentru dezinteresul faţă de nervii clientului, dar ce vină are clientul pentru respectivele remuneraţii? Şi tocmai pentru că lucrează în domeniul privat, angajaţii bancilor sunt liberi sa îşi dea demisia oricand, dacă munca li se pare revoltător de multa în raport cu banii primiţi. Răzbunarea pe nefericitul plătitor de facturi nu face altceva decât să alunge publicul, scăzând profitul potenţial şi, prin urmare, şansele angajatului de a vedea vreodată o mărire de salariu.

“Banca primeste 5 bani pe fiecare factura incasata, mai mult costa tushul si hartia.”

Dacă serviciul de încasări facturi e neprofitabil pentru bancă, de ce există încă?! Bancpost a ales să facă contract de încasare cu Enel, n-a fost blestemată să încaseze facturi în ciuda voinţei sale. Câtă vreme un serviciu pentru clienţi face parte din oferta băncii, el trebuie prestat. Dacă devine păgubos, poate fi eliminat. Să te răzbuni pe client pentru că banca încasează comisioane prea mici pentru ceva ce oferă benevol nu e nici corect, nici eficient, nici inteligent.

18
-3 Vote -1 Vote +1unoarecare
17 Decembrie 2013 @ 1:13

Prietene, eu cand am lucrat in domeniul si slava domnului ca am trecut atat prin bcr, bancpost si banca romaneasca, mi-am respectat clientul insa cand acesta a fost ipocrit atentia care i se cuvinea a devenit nula. Niciodata nu am mers pe principiul ” clientul nostru stapanul nostru “, in societatea de astazi bunul simt trebuie sa existe de ambele parti.

Tu ca simplu cetatean platitor de facturi ” retine nu CLIENT “, iti alegi banca cu care sa colaborezi nu banca te alege pe tine. Referitor la demisia de onoare, sa stii ca astea sunt salariile cam peste tot, atat in domeniul bancar cat si alt sector, la vermurile care sunt tu ti-ai da demisia? Eu sunt tanar, nu am familie, obligatii si mi-am permis sa-mi dau de 3 ori cu semnatura dar altu nu cred ca face acest lucru.

Spre informarea voastra sunt solicitari stricte pentru angajatii pentru a refuza plata la caserie, si cu toata sinceritatea daca iti plateai factura la mine iti ofeream ca alternative : fastbanking, direct debit, Aps si ATM fara alte discutii.

Nu inteleg ce vrei sa zici prin ” razbunare de partea angajatilor “, amice posibil tipa era nou angajata ori ai nimerit intr-o unitate mica unde intra 2 cl pe zi insa intr-o sucursala exista afise prin care se specifica ca Plata se face prin metodele mentionate putin mai sus.

Voi trebuie sa intelegetii ca sunt si angajatii care serveste corespunzator fiecare cliente, insa mai sunt si lichele… ca in fiecare societate.

Sa nu uit, omule.. fiecare companie isi rezerva dreptul de a modifica anumite facilitatii, problema este a furnizorului de servicii pentru ca fie nu a modificat grila respectiva fie il doare in dos.

Iti dau un caz foarte recent, am vrut sa-mi fac abonament la ROMTELECOM pachet full ( tv – internet – telefonie fara minute aveau ceva gen 0 era un abonament simbolic ) pentru ca nu mai pot cu RDS-ul, oferta pe sitele lor era valabila pana la 30 NOV, pe 8 am facut comanda pe 12 ma suna tipa si imi spune.. nu se poate.. am retras facilitatea cu telefon 0.. dupa 2 saptamani au modificat si de pe site… deci sunt cazuri si cazuri

Hai sa traiesti si mergi la unicredit la atm – aps sa platesti facturile, eu asa fac mereu, 24/24 deschis si fara stres, sictirurii etc.. app, iti da si rest doar de hartie nu moneda.

19
+4 Vote -1 Vote +1Acru
17 Decembrie 2013 @ 1:35

@unoarecare(18), bunul-simţ înseamnă inclusiv îndeplinirea angajamentelor asumate de ambele părţi. Ai scris că vinzi găini vii şi ai găina pe stoc? Puţin îmi pasă că adaosul comercial e prea mic, că te doare mâna s-o prinzi şi durează până o ciufuleşti, că patronul nu ţi-a dat liber să mergi la nunta naşului Costel, că sertarul cu rest se deschide cu un cifru complicat.
Dacă magazinul/banca/fabrica/compania nu mai doreşte să presteze serviciul, să-l scoată din ofertă şi nu e nicio supărare pentru nimeni!

“Spre informarea voastra sunt solicitari stricte pentru angajatii pentru a refuza plata la caserie, si cu toata sinceritatea daca iti plateai factura la mine iti ofeream ca alternative : fastbanking, direct debit, Aps si ATM fara alte discutii.”

Ok, pentru asta cine dă cu subsemnatul/subscrisa la ANPC?

a) Enel Energie Muntenia, pentru că-şi induce clienţii în eroare oferindu-le false variante de plată, timp de ani de zile;
b) Bancpost, pentru că nu-şi respectă angajamentul contractual de a încasa numerar de la clienţii Enel Energie Muntenia.

“Las’, bă, că merge ş-aşa” nu e o variantă.

20
Vote -1 Vote +1Kryshan
20 Martie 2017 @ 22:23

Departamentul de resurse umane ar trebui să fie mai atenți pe cine angajează… îmi pare rău de BancPost… o grămadă de iubitori de bani care lucrează într-o instituție care profită din credite, dobânzi și altele.
Dumnezeu ne spune în proverbe: Cine își înmulţește avuţiile prin dobândă și camătă le strânge pentru cel ce are milă de săraci.

Tu ce părere ai?