«

»

Ponta preşedinte, Tănăsescu premier

9 Martie 2013

Cine se află în spatele site-ului www.social-democratia.eu?

victor daciana ponta cuplu

Nupţial, prezidenţial

Premierul Victor Ponta şi-a început deja campania electorală pentru alegerea sa în cea mai înaltă funcţie în stat, cea de Preşedinte al României. Startul a fost furat în urmă cu o săptămână, când o campanie publicitară cu un buget de peste 100.000 de euro marca PSD a fost aruncată extrem de agresiv în mass-media, fentând legile audiovizualului şi ale bunului simţ. Firma care a realizat materialele publicitare afirmă că nu PSD ar fi clientul, ci “o fundaţie de la Bruxelles, care nu are nicio treabă cu România”. ACRU.ro vă prezintă dovezile faptului că, în realitate, nu avem de-a face cu vreo fundaţie europeană, ci cu un şmen pur românesc, al cărui scop e propagarea mesajului că Ponta e bun să fie preşedinte cu Mihai Tănăsescu premier, iar SRI sprijină acest tandem prin George Maior, naşul de cununie al cuplului Daciana Sârbu – Victor Ponta.

Domeniul e înregistrat cu date false. Powered by RTV

rtv banner principal

RTV.net

Pretextul folosit: mesajele publicitare care au invadat mediul online şi au fost difuzate (până la intervenţia CNA) pe două posturi de televiziune înrudite – Realitatea şi România TV – propagă valorile social-democraţiei moderne şi elogiază lideri socialişti europeni precum Tony Blair, Hannes Swoboda sau Martin Schulz.  Practic, semnalul transmis de spoturi şi bannere e că Victor Ponta e un lider european de talia preşedintelui francez François Hollande, iar tehnocraţii Mihai Tănăsescu şi George Cristian Maior sunt garanţia implementării “politicii bunăstării tuturor”. Dacă n-aţi văzut campania, vă puteţi delecta cu o mostră de reclamă electorală vag deghizată în finalul acestui articol.

La nivel declarativ, bugetul de ordinul sutelor de mii de € a fost cheltuit pentru a face propagandă site-ul www.social-democratia.eu, care ar aparţine unei fundaţii “de la Bruxelles”. Cel puţin aşa susţine Costin Ilie, proprietarul firmei care a făcut site-ul şi a plătit campania.

“Este un contract, este o fundaţie care doreşte să promoveze valorile social-democrate în România, care nu are nici o legătura cu România. E o fundaţie de afară, de la Bruxelles.” – Costin Ilie (sursa)

Costin Ilie este nimeni altul decât directorul general al RTV.net, portal de ştiri deţinut de mogulul PSD-ist Sebastian Ghiţă, prieten intim cu Victor Ponta.

Dovada faptului că angajatul lui Ghiţă ne-a aburit cu povestea clientului european o face faptul că domeniul social-democraţia.eu a fost înregistrat într-o manieră cât se poate de românească, cu date false, iar site-ul face tot posibilul să rămână necunoscut pe Internet, deşi conţinutul său ar fi tocmai obiectul investiţiei.

Fundaţia “fără nicio legătură cu România”, reprezentată de numitul Ion Popescu [sic!] din sectorul 1 al Bucureştiului, teoretic apelabil în reţeaua Vodafone la numărul neaoş 0737.014.391, a cumpărat domeniul respectiv în urmă cu trei săptămâni, tocmai când candidatul prezidenţial Crin Antonescu oficializa înregimentarea în PNL a lui Klaus Johannis, eternul aspirant la funcţia de prim-ministru. Stranie coincidenţă şi cam pripit mod de a iniţia propovăduirea unei doctrine!

social-democratia.eu proprietar

Fără legătură cu România, da?

Sfaturile lui Ghiţă către oamenii săi: “Nu lăsaţi urme pe Google”

Europeni sadea fiind, susţinătorii familiei PSD au trântit un site de toată jena, pe care au publicat fix zece articole doar în limba română, apoi s-au apucat să arunce cu miile de euro către televiziunile prietene şi spre mediul online. Teoretic, pentru a-şi vinde produsul. Practic, apostolii învăţăturilor social-democrate au atâta încredere în conţinutul site-ului încât au interzis motoarelor de căutare să-l indexeze! Iată o captură de ecran care cuprinde un extras din codul sursă al www.social-democratia.eu:

site ponta socialdemocratia.eu

Nu indexa, nu urma linkurile

Traducere pentru cei mai puţin familiarizaţi cu aspectele tehnice: instrucţiunile noindex şi nofollow înseamnă “Google, Bing, Yahoo şi alte motoare de căutare, ignoraţi complet conţinutul site-ului social-democraţia.ro şi toate legăturile lui! Lăsaţi-ne în pace, nu vrem să fim găsiţi, nu vrem să apărem în rezultatele căutărilor”!

Pentru a întări originala strategie de comunicare, mesajul transmis roboţilor web (user agent:* înseamnă “această directivă se aplică tuturor”) este “ignoră tot” (Disallow: /):

social-democratia robots txt

Plătim reclamă, dar vă invităm să ne ignoraţi

Iar Google, ca un motor de căutare ascultător ce este, s-a conformat ordinelor primite de la “europenii” lui Sebastian Ghiţă, după cum puteţi vedea aici. După aproape zece zile de propagandă asiduă, motorul de căutare n-a indexat nicio pagină din domeniul social-democratia.eu pentru a cărui TEORETICĂ promovare se achită bani grei. Pentru că n-are voie, conform setărilor configurate de proprietari.

“Fundaţia de la Bruxelles” ţine cu tot dinadinsul să rămână anonimă

O dovadă în plus că nu există vreo fundaţie europeană care să fi comandat această campanie constă în faptul că niciunul din cele zece articole de pe site-ul fantomă nu este tradus şi într-o limbă de circulaţie europeană, fapt atipic pentru un proiect internaţional. Toate articolele sunt scrise doar în limba română. Mai mult decât atât, www.socialdemocratia.eu nu are nici măcar o adresă e-mail în pagina “Contact” şi nu face măcar o trimitere la numele sau pagina de Internet a unei fundaţii europene.

Aşa cum ne-am obişnuit, de fiecare dată când fundaţiile occidentale sponsorizează vreun proiect în România, finanţatorii au dorinţa expresă de a face public acest fapt, fie că vorbim despre Fulbright, Vier Pfoten,  Greenpeace, Fundaţia Soros sau despre oricare alt ONG.

De fapt, cu ce imagine rămânem în minte?

Neavând nici un fel de versiune în altă limbă decât cea română şi nefiind accesibil motoarelor de căutare, site-ul fundaţiei lui Ion Popescu de la Bruxelles poate dispărea în orice moment, fără a lăsa vreo urmă. Însă, imaginea echipei Victor Ponta – Mihai Tănăsescu în compania liderilor europeni rămâne vie în memoria publicului. Poza celor doi reprezentanţi de seamă ai PSD, vegheaţi din umbră de strategul George Maior, face toţi banii. Iar asta e tot ce contează! Site-ul cu principiile stângii e un pretext penibil de care înşişi deţinătorii se ruşinează.

In final, iată unul dintre spoturile echipei Ponta – Tănăsescu – Maior, în regia lui Sebastian Ghiţă:

1
+2 Vote -1 Vote +1coolnewz/Ratatouille
11 Martie 2013 @ 19:15

si eu m-am tot intrebat … wtf?? cu bannerele astea pe EvZ!!

2
+1 Vote -1 Vote +1D-Petre
18 Septembrie 2013 @ 18:29

Pe principiul – hai sa mai tocam niste bani ca doar nu-i dam din buzunarul nostru.

Tu ce părere ai?